Μεγάλη χαρά. Όμορφη μέρα σήμερα, που κάποιος με αναγκάζει να του δείξω το τι αξίζει.
Ευχαριστώ που με κοίμησες. Ευχαριστώ που δε μ’άφησες μόνο μου.
Ευχαριστώ που ήπιαμε και καπνίσαμε μαζί.
Ευχαριστώ που με πρόσεξες.
Ευχαριστώ που με άκουσες. Ευχαριστώ που σε άκουσα.
Ευχαριστώ που ξαναθυμήθηκα την ευγνωμοσύνη.
Ευχαριστώ που γράψαμε τραγούδια.
Ευχαριστώ που ανέχτηκες ότι πιο έντεχνο υπήρχε στο Youtube.
Ευχαριστώ που κλάψαμε μαζί, λίγο από πόνο, πολύ από χαρά.
Διανύσαμε μαζί τεράστιες αποστάσεις σε ελάχιστο χρόνο.
Ευχαριστώ που ένιωσα οικογένεια σου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου