Δε σου αξίζουν τα άδεια ποτήρια κάθε βράδυ.
Δε σου αξίζουν οι χαμένες ώρες τις ζωής μου.
Δε σου αξίζουν οι αναφορές του ονόματος σου με τους φίλους μου.
Δε σου αξίζουν τα όνειρα που κοροίδεψες.
Δε σου αξίζουν οι τάσεις φυγής μου προς το οπουδήποτε.
Δε σου αξίζουν τα χρόνια που περάσαμε μαζί.
Δε σου αξίζει καν αυτό το μπλόγκ.
Δε μου αξίζει να τα περνάω όλα αυτά.
Εξαιτίας σου
9 Δεκ 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου