Θυμάσαι;

22 Δεκ 2011

Η ζωή πολλές φορές είναι σαν να μας κάνει πλάκα. Φέρνει μπροστά μας όλα εκείνα που πριν χλευάζαμε. Ίσως δεν εκτιμούσαμε. Που δε βλέπαμε.


Κάθε φορά που κοιτάω το χέρι μου, χαζεύω το ρολόι που διαλέξαμε μαζί.


Κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο νύχτα, χαζεύω από το τζάμι το εκνευριστικά όμορφο φεγγάρι.


Περπατάω στο δρόμο και βλέπω σκύλους σαν τον δικό σου. Είναι τόσο συνηθισμένος βλέπεις. Ποτέ δεν τον πήγαμε εκείνη τη βόλτα…


Μετρούσαμε τις μέρες αντίστροφα, για να κάνουμε τόσα πολλά… Τώρα απλά τα παρατηρούμε γύρω μας, να γίνονται αλλά χωρίς καμία αξία. Γιατί δεν τα κάνουμε μαζί… Θα μπορούσα να τα γράφω για ώρα…
Γιατί ήταν τόσα πολλά αυτά που είχαμε υποσχεθεί πως θα κάναμε, θυμάσαι;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου