Έμεινα εδώ..

16 Δεκ 2011

Γιατί μου ζήτησες να μείνω όσο μπορώ…Να μη σ’αφήσω εύκολα…
Αυτό έκανα, αλλά εσύ έφυγες μακριά…


‘Κι αφού οι καλοί
σου λένε πάντα την αλήθεια και νικούν
και σε παίρνουν μακριά
γιατί εσύ μου σφυρίζεις
κι αφού θες να βγεις στη βροχή
και να χορέψεις μ` ένα άσπρο μαντίλι
εγώ σ` ακολουθώ.’


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου