Σ΄ ένα σχολείο η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν έκθεση με θέμα:
"Τι θέλω να ζητήσω απ΄ το Θεό".
Κάποιος απ΄ τους μαθητές λοιπόν έγραψε την παρακάτω έκθεση.
"Θεέ μου απόψε σου ζητάω κάτι, που το θέλω πάρα πολύ.Θέλω να με κάνεις τηλεόραση!Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης, που ΄ναι στο σπίτι μου.Να ΄χω το δικό μου χώρο.Να ΄χω την οικογένειά μου γύρω από μένα.Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω.Θέλω να ΄μαι το κέντρο της προσοχής και να μ΄ ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.
Θέλω να ΄χω την ίδια φροντίδα που ΄χει η τηλεόραση όταν δε λειτουργεί.Όταν είμαι τηλεόραση, θα ΄χω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται στο σπίτι απ΄ τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος.Και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να μ΄ αγνοεί!Θέλω τ΄ αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου.Θέλω να νοιώθω ότι η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε-πότε μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα.Α!Και το τελευταίο κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.
Θεέ μου δε ζητάω πολλά.Θέλω μόνο να γίνω σαν μια τηλεόραση!"
Η δασκάλα που το διάβασε(καθώς βαθμολογούσε) την έκανε να κλάψει.
Ο σύζυγός της που μόλις είχε μπει στο σπίτι, τη ρώτησε:"τι συμβαίνει;"
Αυτή απάντησε:"Διάβασε αυτή την έκθεση.Την έχει γράψει ένας μαθητής μου".
Ο σύζυγος είπε:"Το καημένο το παιδί.Τι αδιάφοροι γονείς ειν΄ αυτοί!"
Τότε αυτή τον κοίταξε κι είπε:"Αυτή η έκθεση είναι του γιου μας...!"
"Τι θέλω να ζητήσω απ΄ το Θεό".
Κάποιος απ΄ τους μαθητές λοιπόν έγραψε την παρακάτω έκθεση.
"Θεέ μου απόψε σου ζητάω κάτι, που το θέλω πάρα πολύ.Θέλω να με κάνεις τηλεόραση!Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης, που ΄ναι στο σπίτι μου.Να ΄χω το δικό μου χώρο.Να ΄χω την οικογένειά μου γύρω από μένα.Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω.Θέλω να ΄μαι το κέντρο της προσοχής και να μ΄ ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.
Θέλω να ΄χω την ίδια φροντίδα που ΄χει η τηλεόραση όταν δε λειτουργεί.Όταν είμαι τηλεόραση, θα ΄χω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται στο σπίτι απ΄ τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος.Και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να μ΄ αγνοεί!Θέλω τ΄ αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου.Θέλω να νοιώθω ότι η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε-πότε μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα.Α!Και το τελευταίο κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.
Θεέ μου δε ζητάω πολλά.Θέλω μόνο να γίνω σαν μια τηλεόραση!"
Η δασκάλα που το διάβασε(καθώς βαθμολογούσε) την έκανε να κλάψει.
Ο σύζυγός της που μόλις είχε μπει στο σπίτι, τη ρώτησε:"τι συμβαίνει;"
Αυτή απάντησε:"Διάβασε αυτή την έκθεση.Την έχει γράψει ένας μαθητής μου".
Ο σύζυγος είπε:"Το καημένο το παιδί.Τι αδιάφοροι γονείς ειν΄ αυτοί!"
Τότε αυτή τον κοίταξε κι είπε:"Αυτή η έκθεση είναι του γιου μας...!"