Είναι από τις αναρτήσεις που θέλω να κάνω για να τις θυμάμαι, αν και όποτε τις ξαναδώ. Από τις ημερολογιακές αναρτήσεις.
Χτες το βράδυ την είδα πάλι. Να μπαίνω σε ένα δωμάτιο, να κλαίει και να την παίρνω αγκαλιά.
Σήμερα το πρωί ξύπνησα και είδα μήνυμα: "Σε είδα χτες στο ύπνο μου, να με αγκαλιάζεις".
Δεν ξέρω. Από μικρό παιδί μισούσα τον ύπνο. Τον θεωρώ πολύ ύπουλο. Κάποια στιγμή θα σού εξηγήσω το γιατί. Ως τότε, θα αναρωτιέμαι: "Τι φάση ρε μαλάκα;".
Αυτό μόνο.
Και μετά θα τρελαθώ για πάντα.
Χτες το βράδυ την είδα πάλι. Να μπαίνω σε ένα δωμάτιο, να κλαίει και να την παίρνω αγκαλιά.
Σήμερα το πρωί ξύπνησα και είδα μήνυμα: "Σε είδα χτες στο ύπνο μου, να με αγκαλιάζεις".
Δεν ξέρω. Από μικρό παιδί μισούσα τον ύπνο. Τον θεωρώ πολύ ύπουλο. Κάποια στιγμή θα σού εξηγήσω το γιατί. Ως τότε, θα αναρωτιέμαι: "Τι φάση ρε μαλάκα;".
Αυτό μόνο.
Και μετά θα τρελαθώ για πάντα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου