ευχή-συμβουλή

5 Σεπ 2012

"Σου εύχομαι να κάνεις όσα περισσότερα λάθη μπορείς, να τα συνηδειτοποιήσεις και να τα αναγνωρίσεις όλα, αλλά να μην μετανιώσεις για κανένα."

Αυτά ήταν τα λόγια μου προς μία αγαπημένη μου φίλη, πριν από δυο χρόνια περίπου.

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

υπέροχο..αυτό κάνω πάντα.αν και,για να είμαι ειλικρινής,μετανιώνω για μερικά.

Δημοσίευση σχολίου