Χθές είδα τα δελτία καιρού. Ο καιρός χαλάει έλεγαν.
Μόνο που είδα τα σύννεφα στην τηλεόραση μελαγχόλησα.
Κοιμήθηκα κακόκεφος και σηκώθηκα πιασμένος.
Σήμερα σηκώθηκα πρωί-πρωί, βγήκα έξω και είδα μια τέλεια μέρα.
Κοίταξα στον ουρανό και άνοιξε η καρδιά μου.
Πήρα τη μάσκα μου, τα βατραχοπέδιλά μου και πήγα στη θάλασσα.
Κάθησα μια ώρα μέσα και κολυμπούσα σαν τρελός πάνω κάτω για μία ολόκληρη ώρα.
Βγήκα, κάθησα στην άμμο, λαχανιασμένος και μουλιασμένος από την τόση ώρα μέσα στο νερό. Κοίταζα σα χαζός για ώρα την τόσο ήρεμη θάλασσα.
Τόσο ήρεμος και καθαρός μέσα μου ένιωθα κι εγώ.
Μου πέρασε και το πιάσιμο και η ακεφιά και όλα. Δε σκεφτόμουν ούτε την κρίση ούτε ότι δεν έχω δουλειά και λεφτά τίποτα.
Ήμουν ήρεμος.
Αυτό έψαχνα και το βρήκα.
Πήρα και μία απόφαση αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Θα προσπαθήσω όμως, να γίνω χειμερινός κολυμβητής.
Μόνο που είδα τα σύννεφα στην τηλεόραση μελαγχόλησα.
Κοιμήθηκα κακόκεφος και σηκώθηκα πιασμένος.
Σήμερα σηκώθηκα πρωί-πρωί, βγήκα έξω και είδα μια τέλεια μέρα.
Κοίταξα στον ουρανό και άνοιξε η καρδιά μου.
Πήρα τη μάσκα μου, τα βατραχοπέδιλά μου και πήγα στη θάλασσα.
Κάθησα μια ώρα μέσα και κολυμπούσα σαν τρελός πάνω κάτω για μία ολόκληρη ώρα.
Βγήκα, κάθησα στην άμμο, λαχανιασμένος και μουλιασμένος από την τόση ώρα μέσα στο νερό. Κοίταζα σα χαζός για ώρα την τόσο ήρεμη θάλασσα.
Τόσο ήρεμος και καθαρός μέσα μου ένιωθα κι εγώ.
Μου πέρασε και το πιάσιμο και η ακεφιά και όλα. Δε σκεφτόμουν ούτε την κρίση ούτε ότι δεν έχω δουλειά και λεφτά τίποτα.
Ήμουν ήρεμος.
Αυτό έψαχνα και το βρήκα.
Πήρα και μία απόφαση αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Θα προσπαθήσω όμως, να γίνω χειμερινός κολυμβητής.
2 σχόλια:
τα κατάφερες...????
τα κατάφερες...????
Δημοσίευση σχολίου