εν υπηρεσία

3 Σεπ 2012

Αν υπήρχε Θεός θα άφηνε το Μητροπάνο να πεθάνει και θα ζούσαν τόσοι στρατιωτικοί; Εντελώς άκυρο, θα μου πει κάποιος, απλά χτες που είχα υπηρεσία και άκουγα Μήτσο μου ήρθε αυτή η σκέψη.

Α επίσης επιτέλους ανακάλυψα τι διαφορετικό έχουνε οι στρατιωτικοί από τους φυσιολογικούς ανθρώπους. Δεν έχουν σε κανένα βαθμό αναπτυγμένη την ικανότητα του αυτοσαρκασμού. Δεν είναι όλοι κακοί ούτε όλοι χαζοί είναι όμως όλοι βαρετοί.

Και μην ξεχάσω το άπειρο αντριλίκι τους. Περπατάνε στη μονάδα και χαλάει το πάτωμα, από τα αρχίδια μερικών που τρίβονται κάτω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου