Τίποτα. Κοιμήσου. Εμείς τελειώσαμε. Δεν έχει δάκρυα πια. Κλαίνε όσοι στο βάθος ακόμη ελπίζουν. Τάσος Λειβαδίτης
Καλώς σε βρήκα :)
1 σχόλια:
Καλώς σε βρήκα :)
Δημοσίευση σχολίου