Λάθη...

13 Δεκ 2011

Πολλές φορές σκέφτομαι ότι η ζωή μας είναι μια σειρά από λάθη. Όπως και να το σκεφτώ, πάλι στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγω. Ατελείωτη σειρά λαθών, απλώς με διαφορετικό αποτέλεσμα.
Τα λάθη αυτά είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς αποφάσεων και επιλογών που παίρνουμε καθημερινά. Δε γνωρίζουμε από πριν το αποτέλεσμα της επιλογής μας και έτσι πέφτουμε ξαφνικά σε τοίχο. Μπορώ να δεχτώ το οποιοδήποτε λάθος από κάποιον, γιατί και εγώ έχω κάνει πολλά και θα κάνω στο μέλλον ακόμα περισσότερα. Ένα μόνο δε μπορώ να δεχτώ, το να μπερδεύεις στις αποφάσεις σου, τη λογική με το συναίσθημα.


Δε θα με πείσεις ποτέ ότι αυτά τα δυο κάπου συναντιούνται και το αποτέλεσμα είναι θετικό. Δεν πάνε μαζί. Είναι δυο διαφορετικές έννοιες. Η κάθε μια προορίζεται για διαφορετικά πράγματα. Σε κανένα τομέα δε συνεργάζονται. Ειδικά στις σχέσεις, το πάντρεμά τους μόνο μια λέξη μπορεί να το χαρακτηρίσει, μπουρδέλο. Είναι σαν να βάζεις ένα λιοντάρι και μια τίγρη σε ένα κλουβί και να περιμένεις να παίξουνε Scrabble


Πολλές φορές σε πολλά θέματα, η λύση στο πρόβλημά μας είναι ακριβώς μπροστά μας. Δε χρειάζεται καμία προσπάθεια για να τη βρούμε. Στο θέμα των σχέσεων το μόνο που αρκεί να κάνεις είναι να βγάλεις από πάνω τους το πέπλο της λογικής. Όλα ξεκαθαρίζουν αμέσως.
Οι σχέσεις είναι φτιαγμένες για να δουλεύουν με το συναίσθημα και μόνο με αυτό. Ούτε σε αυτό θα μου αλλάξεις άποψη ποτέ. Τι να κάνουμε, έτσι ήταν πάντα και έτσι θα παραμείνουν. Δε συμβαδίζουν με τη λογική. Αυτή είναι η μαγεία τους άλλωστε…το άγνωστο στο οποίο σε οδηγεί η καρδιά και η ψυχή σου. Το συναίσθημα σου. Όχι το μυαλό και η λογική σου.


Έκανες αυτό το λάθος εδώ και καιρό… Ίσως στο συγχωρούσα γιατί νόμιζα πως το έκανες χωρίς να το θέλεις ή χωρίς να το ξέρεις. Ίσως σ’αγαπούσα και περισσότερο από όσο έπρεπε.


Τώρα πια ξέρω πως το γνωρίζεις…Και δε θα στο συγχωρέσω ξανά…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου