6/12

6 Δεκ 2011

Δεν είναι όλοι οι μπάτσοι γουρούνια. Δεν είναι όλοι οι μπάτσοι ένοχοι.
Και δεν είναι όλα τα παιδιά αθώα. Μη γενικεύεις.



Ο συγκεκριμένος μπάτσος είναι ένοχος. Και το συγκεκριμένο παιδί αθώο.
Ας μας θυμίζει η σημερινή μέρα ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα μας.
Πήρε κοινωνική διάσταση η μνήμη ενός παιδιού που πολύ πιθανόν δεν ήξερε καν ποιος είναι ο Μάρξ. Ούτε ο Μπακούνιν και ο Προυντόν.
Και πολύ καλά έκανε. Απλά να σκέφτεσαι ότι ήταν θέμα τύχης, για έναν καφέ πήγαινε.
Για μένα δύο πράγματα ,πολύ σημαντικά, πρέπει να μείνουν αιώνια απο αυτή την ιστορία.
Το πως σ’άυτή τη χώρα κυκλοφορούν οπλισμένοι τραμπούκοι με τις ευχές όλων μας.
Και το δεύτερο, να χαίρεσαι τη ζωή σήμερα.

Σκέψου, πας και εσύ για καφέ στα Εξάρχεια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου