μού αρέσει να αποτυχαίνω

17 Δεκ 2011

Θέλω την στιγμή που όλοι λένε πόσο γλυκός και ταλαντούχος είμαι, πόσο καλός μαθητής και πόσο έξυπνος, εκείνη ακριβώς την στιγμή, τσααακ, να τα κάνω όλα μπουρδέλο. Να με κόψουν από το proficiency, να την παρατήσω τη σχολή μου, να το χάσω το πέναλντι. Να καταστρέψω κάθε ταμπελίτσα τους μαζί με κάθε προσδοκία τους, να απογοητεύσω τον κάθε ένα που νόμισε ότι με ξέρει. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν σας να με αγχώσει με κάποιον τίτλο. Το ακούτε; Δεν θέλω να περιμένετε τίποτα από εμένα. 


Γιατί αγαπώ τον πάτο, όσο και την κορυφή. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου