-Φίλε, έζησες ευτυχισμένος;
-Είχα όσα λεφτά γούσταρα..
-Έζησες ευτυχισμένος;
-Άλλαξα 15-20 αυτοκίνητα..
-Ήσουν ευτυχισμένος;
-Πήρα 3-4 σπίτια και άλλα τόσα εξοχικά.. αα είχα και σκάφος μια περίοδο..
-Δηλαδή ήσουν ευτυχισμένος;
-Άλλαξα και πολλές γυναίκες στη ζωή μου.. πήγα με πολλές γκόμενες.. άλλες πληρωμένες άλλες όχι, δεν έχει σημασία.. ήταν όλες γκομενάρες..
-Και ήσουν ευτυχισμένος δηλαδή ε;
-Γύρισα και όλο τον κόσμο σχεδόν, γιατί είχα άπειρα φράγκα και πήγαινα όπου γούσταρα..
-Γέμισες τη ζωή σου με όμορφες εικόνες και όμορφες στιγμές.. δηλαδή ήσουν ευτυχισμένος;
-Πήγα σε άπειρα παρτάκια,μπουζούκια,μπαράκια,μαγαζιά.. γνώρισα ακόμα πιο πολλές γκόμενες και πολύ κόσμο.. έπαιρνα και ναρκωτικά για να το παίζω γαμάτος στις παρέες..
-Α ευτύχισες να έχεις και καλούς φίλους δηλαδή;
-Ήμουν πάντα πρώτο τραπέζι πίστα.. και είχα όλο το μαγαζί στα πόδια μου.. παίζανε μπουνιές για το ποιός θα έρθει κάθε φορά στο τραπέζι μου όταν έβγαινα..
-Δηλαδή ρε φίλε έζησες μια ζωή γεμάτη «εμπειριάρες» που δε σου έλλειψε τίποτα…οπότε ήσουν ευτυχισμένος..ε;
-Μια ζωή έβγαινα συνέχεια,έπινα,μεθούσα,φάσωνα και πηδούσα γκόμενες,ταξίδευα, χάλαγα λεφτά..
-Μα δε μου απαντάς ρε φίλε, έκανες μια τόσο «γεμάτη» ζωη.. άρα έζησες ευτυχισμένος έτσι δεν είναι;
-Όχι ευτυχισμένος, δεν έζησα καν…απλά δεν έζησα..
-Τι;;;;
-Τι να τα κάνω τα άπειρα λεφτά, όταν δεν είχα ποτέ τίποτα που να μην αγοράζεται με το χρήμα.. δηλαδή τίποτα αληθινό; Τι να τα κάνω τα αυτοκίνητα.. όταν δε πήγα ποτέ μια βόλτα στη θάλασσα με κάποια γυναίκα, που να κρατιέμαι χέρι χέρι χαζεύοντας το ηλιοβασίλεμα και να μη σκέφτεται “τι γαμάτα που είμαστε εδώ στο cabrio”..αλλά να νιώθει πραγματικά την ουσία εκείνης της στιγμής; Tι να τις κάνω τις 50 γκόμενες που μπορεί να πήδηξα.. όταν δεν αγάπησα ποτέ και το χειρότερο, όταν δεν αγαπήθηκα ποτέ; Τι να τα κάνω τα όμορφα μέρη που πήγα.. όταν ήμουν πάντα μόνος, χωρίς κάποιον που να ξέρω ότι πραγματικά το νιώθει που είναι μαζί μου.. φίλος ή γκόμενα, δεν έχει σημασία.. Τι να τα κάνω όλα αυτά, όταν ποτέ κανείς δεν έκλαψε μαζί μου και εγώ μαζί του, πίνοντας ας πούμε κρασί σε ένα πάρκο ή προαύλιο σχολείου; Τι να τα κάνω τα ακριβά μαγαζιά, τα κοσμοπολίτικα μέρη και τις μαλακίες αυτές, όταν δεν είχα ποτέ ένα φίλο να είναι εκεί στα όμορφα και να μη κρύβεται στα άσχημα; Όταν δεν είχα ποτέ μια γυναίκα που να μου λέει “σ’αγαπώ”.. και να δακρύζει.. χωρίς να σκέφτεται τι μαλακία θα της πάρω αύριο ή που θα τη βγάλω βολτίτσα το βράδυ; Θα αντάλλαζα στη στιγμή κάθε κολοκοσμοπολίτικο μέρος ή in στέκι και μπαράκι με ψωνισμένες χαζογκόμενες…για να πίνω κρασιά μέχρι το πρωί στο πιο τελειωμένο ταβερνάκι, με ένα πραγματικό μου φιλαράκι που να νιώθει ο ένας τον άλλον.. ή για να περπατήσω με τη κοπέλα που θα λάτρευα και εκείνη το ίδιο, στα πιο τελειωμένα μέρη.. στις πιο άκυρες παραλίες, μόνο κ μόνο επειδή θα ήμουν μαζί της..
Οι στιγμές μας φίλε μου, δε χαρακτηρίζονται «όμορφες» με βάση τα γραφικά που τις περιβάλλουν…αλλά με βάση τα συναισθήματα που σου προκαλούν οι πρωταγωνιστές τους!! Γιατί μόνο τα συναισθήματα καθορίζουν την αξία της κάθε στιγμής μας και την κάνουν όμορφη, άσχημη ή ανύπαρκτη.. γι’αυτό και μένουν χαραγμένες στο μυαλό μας ή γίνονται ανάξιες σχολιασμού…
Αλλά βλέπεις έπρεπε πρώτα να διώξω και να απομακρύνω απ’τη ζωή μου, όλους αυτούς που μπορούσαν να μ’αγαπήσουν και να αγαπήσω πραγματικά, χαρίζοντάς μου στιγμές και εμπειρίες που θα θυμόμουν μια ζωή.. και να πετάξω και να χαραμίσω τη ζωή μου σε «εμπειριάρες» άξιες σχολιασμού μονάχα για τον καφέ της επόμενης ημέρας… για να καταλάβω ότι πολύ απλά, δεν έζησα!
(από την καρδιά ενος πολύ αγαπημένου Φίλου)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου