Σήμερα κατάλαβα πώς οι άνθρωποι πέφτουν στις “βαριές” ουσίες. Όταν ξέρεις ότι αν πιεις ένα μπουκάλι ουίσκι θα σε κάνει να ξεχαστείς και να νιώσεις καλύτερα, κι εσύ βαριέσαι να μπεις στη διαδικασία να το κατεβάσεις. Βαριέσαι να περιμένεις την αργή λύτρωσή του. Θέλεις κάτι πιο άμεσο και πιο δυνατό. Να σε στείλει στο διάλο και πιο πέρα άμα γίνεται.
Και γίνεται.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου