“Σε άτυχη περίοδο”..έτσι μου είπες τη στιγμή που ξαναβρεθήκαμε.
Ποιός μπορεί να γνωρίζει άραγε, πότε είναι η κατάλληλη περίοδος για να του συμβεί κάτι;
Ποιός μπορεί άραγε να καθορίσει την περίοδο που θα του έρθει αυτό που θέλει;
Ποιός έχει την ικανότητα να κρίνει,αν αυτό που του συμβαίνει ίσως είναι άχρωμο,άγευστο,θαμπό και με προκαθορισμένο τέλος όταν μιλάμε για ανθρώπινες σχέσεις;
..ίσως ο θεός ή η τύχη..θα μου πεις. Συγχώρεσέ με αγάπη μου,που μάλλον δε πιστεύω ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.. Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω, γιατί πάντα οι περισσότεροι μπλέκουν αυτά τα δύο στις ανθρώπινες σχέσεις…αφού το λέει και το όνομά τους. «Ανθρώπινες σχέσεις»..σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και όχι μεταξύ ανθρώπων,
θεού και τύχης. Άρα η κατάσταση μια σχέσης εξαρτάται αποκλειστικά από τις επιλογές μας και από τη θέληση που έχουμε να παλέψουμε γι’αυτήν. Μόνο όταν δεν έχουμε θέληση για κάτι,ψάχνουμε φτηνές δικαιολογίες για να αποβάλλουμε από πάνω μας όλες τις ευθύνες που μας βαραίνουν. Μόνο και μόνο για να νομίζουμε ότι εμείς είμαστε γαμάτοι, κάναμε ότι μπορούσαμε αλλά μας «έτυχαν» πολλά..τι αστείο που είναι αυτό το “μας έτυχαν πολλά”.
“Αν θες..όλα τα μπορείς..” μου είχες πει κάποτε και το έκανα τρόπο ζωής για χάρη σου αγάπη μου..μόνο που εσύ άλλαξες ζωή. Που πήγε τώρα η θέλησή σου;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου