Έχω ένα πρόβλημα..
Όταν δεν έχω Πιεί δεν μπορώ να μιλήσω..
Να πώ ρε αδερφέ σε κάποιον αυτά που με κάνουν και Πίνω..
γιατί δεν είμαι κανένας μαλάκας,
ξέρω…..
Πίνεις όταν υπάρχει λόγος…
Πίνεις όταν θές να ξεχάσεις…
Πίνεις όταν σε κεράτωσαν…
Πίνεις όταν κεράτωσες…
Πίνεις όταν γιορτάζεις…
Πίνεις όταν θες να πενθίσεις…
Πίνεις όταν έχεις προβλήματα..
Πίνεις όταν θες να γλεντίσεις…
Πίνεις όταν θες να ξεχάσεις… (Α!το είπα..) (ΠΑΠΑΡΙΑ ποτέ δε θα ξεχάσεις…)
Και καταλήγω ξανά στο πρόβλημά μου..
Δε μπορώ να βγάλω απο μέσα μου αυτά που έχω..
Τελικά μάλλον όχι επειδή δεν έχω πιει..
Άλλα επειδή δεν έχω κανένα να πιω παρέα..
Δε ξαναπίνω πια μονάχος..
.
(Θα σας περιμένω ούτως ή άλλως δε πρόκειται να ξεχάσω…)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου