σύμφωνοι;

4 Οκτ 2011

- Αχ, είμαι κάπως στεναχωρημένη και θέλω κάποιον να με ανεβάσει λίγο. Θες να βρεθούμε να με κάνεις να γελάσω; Έλααα, εσύ πάντα καταφέρνεις και με κάνεις να γελάω.


- Φυσικά και θέλω. Θα προσπαθήσω να σκεφτώ τις αστειότερες βλακείες που θα σε κάνουν να ξεχαστείς απ’ τα προβλήματά σου. Δεν με πειράζει, που με θέλεις δίπλα σου τις στιγμές που θέλεις να γελάσεις. Το εκτιμώ, αφού πιστεύω ότι ο κάθε φίλος μας έχει ένα συγκεκριμένο ατού, και γι’ αυτόν τον λόγο έχουμε πολλούς φίλους. Γιατί κανείς δεν γίνεται να έχει όλα αυτά που ζητάμε από έναν φίλο. Εσύ με βρίσκεις αστείο, και σου εκπληρώνω την ανάγκη σου να γελάσεις. Εγώ δεν σε βρίσκω αστεία, αλλά αυτό που λαμβάνω πίσω, είναι η αίσθηση ότι βοήθησα έναν φίλο. Και είμαστε πάτσι. 


Αλλά κι εσύ, θα μού υποσχεθείς ότι την επόμενη φορά που δεν θα έχω γκόμενα για καιρό και θα θέλω κάποια να με πιπώσει για να νιώσω καλύτερα, θα έρθεις και θα το κάνεις, σύμφωνοι; 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου