σήμερα πήρα λάπτοπ

11 Νοε 2011

Σήμερα πήρα λάπτοπ. Είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο που είχα. Έχει επεξεργαστή i5, καλύτερη οθόνη και κάρτα γραφικών, και είναι πιο κομψό. Κανονικά θα έπρεπε να είμαι και πιο χαρούμενος από όταν είχα αγοράσει το παλιό. Αλλά ξέρεις, αν δεν είσαι εδώ να σου μιλάω για όλα αυτά και να σου φαίνονται βαρετά, δεν ειναι και τόσο σημαντικά. Τι να το κάνω αν δεν με λες καμένο, αν δεν μου λες πόσο δεν ταιριάζουμε στο θέμα gadgets, και εγώ να βρίσκω πάτημα για να σε πειράξω και να σου πω ενθουσιασμένος: “μα κοίτα, αν σύρεις τα δύο δάχτυλα σου στο trackpad πάς πίσω στο history του browser!”. Και να σε βάλω με το ζόρι να το κάνεις κι εσύ. Να παρατηρώ τα αστεία μακριά σου δάχτυλα να μην τα καταφέρνουν επειδή δεν σε ενδιαφέρει και καθόλου να το κάνεις σωστά, και εγώ να γελάω. Μου λείψαν όλα αυτά. Τώρα έχω ένα καινούριο δυνατό λαπτοπ, και κάθομαι και γράφω για αυτά που μου λείπουν από το παλιό λαπτοπ. Δεν το λες και συνετή αγορά.


Γεροπαράξενος. Η λέξη αυτή δεν βγήκε τυχαία. Είναι ένας πολύ σοφός χαρακτηρισμός. Για παράδειγμα, θυμήσου όταν πήγαινες σχολείο. Ήταν χειμώνας, έκανε ψοφόκρυο, (το φ με λ), κοιμόσουν κάτω από το καυτό σου πάπλωμα και ερχόταν στις 7.30 η μαμά σου και άνοιγε το παράθυρο για να ξεμυρίσει και για να σηκωθείς να πας να γράψεις διαγώνισμα τετραμήνου στα αρχαία. Οκ; Το θυμήθηκες πώς είναι το συναίσθημα αυτό; 
Τώρα βάλε τους ίδιους παράγοντες, αλλα να σε ξυπνάει η μάνα σου για να σηκωθείς να πας στο σχολείο, την δεύτερη ημέρα που τα έχεις φτιάξει με την κοπέλα που γούσταρες καιρό, και όλο το βράδυ χτες ανταλλάζατε μηνύματα. 


Όποτε είσαι καλά, όποτε είσαι ερωτευμένος, όποτε έχεις κάτι να περιμένεις, μπορείς και παραβλέπεις πολλά εμπόδια. Τα οποία ίδια εμπόδια, είναι βουνά όποτε η ζωή σου είναι άδεια. Ο γεροπαράξενος λοιπόν, είναι μια τόσο φυσιολογική εξέλιξη του ανθρώπου. Αφού έχει να αντιμετωπίσει τον δυσκολότερο αντίπαλο του ανθρώπου. Τον χρόνο, και κατα συνέπεια τα γερατιά. 


Με πιάνω ώρες ώρες να είμαι έτσι. Πιο γκρινιάρης απ’ ότι ήμουν. Να μου φταίνε όλα, και τίποτα να μην με γεμίζει. Δεν με γεμίζει αυτό το λαπτοπ. Είναι ένα ωραίο μπιχλιμπίδι που μπορείς να μοντάρεις HD βίντεο, να παίξεις παιχνίδια με βαρβάτα γραφικά, να συνδεθεί μεσω hdmi σε 1080p ποιότητα χωρίς απώλειες στο framerate. Αλλά αν δεν μπαίνω στο star.gr όσο κοιμάσαι για να μάθω κάποιο κουτσομπολιό και να σου το μεταφέρω τέρμα αλλοιωμένο μόλις ξυπνήσεις, τι να το κάνω;


Γιατί να σηκωθώ από το κρεβάτι; Γιατί να ψάξω να βρω την τέλεια δουλειά; Γιατί να γίνω καλύτερος άνθρωπος; Αν δεν είσαι εδώ να σου πω τι μου συνέβη, και να μου πεις συγχαρητήρια; Είτε γίνω ιεραπόστολος, είτε δολοφόνος, αν δεν το μάθεις ποτέ, είναι το ίδιο. 


Καμιά φορά νιώθω ότι γερνάω πριν της ώρας μου.


Και μάλλον αυτή είναι η πιο θλιμμένη πρόταση που μπορώ να σκεφτώ για οποιονδήποτε άνθρωπο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου