Κυριακή σήμερα και πρώτη του μήνα. Όμορφη μέρα, ηλιόλουστη. Γεμίζουμε αισιοδοξία για το νέο μήνα που έρχεται που προβλέπεται το ίδιο γεμάτος και δημιουργικός όπως και οι προηγούμενοι.
Φάνηκαν ήδη τα πρώτα σημάδια του καταπληκτικού δεύτερου μήνα της άνοιξης. Ξυπνάω το πρωί και είχα μήνυμα μετά από κοντά 9 μήνες από τον άνθρωπο που λαχταρώ. Τρελαμένος, μέσα σε ωκεανούς ευτυχίας πήγα στο μαγειρείο της γειτονιάς και έφαγα τους γίγαντες που από καιρό είχα βάλει στο μάτι. Εξαιρετικοί. Όπως γύρναγα σπίτι άκουσα στο ραδιόφωνο ότι το κούρεμα του χρέους θα σώσει τελικά την κατάσταση και μάλιστα ότι τα δεινά των Ελλήνων έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης.
Φτάνω σπίτι και ετοιμάζομαι γιατί το βράδυ έχουμε κανονίσει να πάμε στο Χαρούλη με τους κολλητούς, να πιούμε, να τραγουδήσουμε. Αυτή η μέρα δε θέλω να τελειώσει ποτέ σκέφτομαι.
Και δε θα τελειώσει γιατί ξέρω πως όλα είναι στο μυαλό. Αν είσαι ήρεμος και σκέφτεσαι θετικά όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Σε αυτό οφείλω την υπέροχη περίοδο που περνάω.
Α άκουσα νομίζω ότι πήρε πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο και ο Παναθηναϊκός.
Άντε μακάρι και εσείς να ζείτε τέτοιες μέρες.
Καλό μήνα.
Φάνηκαν ήδη τα πρώτα σημάδια του καταπληκτικού δεύτερου μήνα της άνοιξης. Ξυπνάω το πρωί και είχα μήνυμα μετά από κοντά 9 μήνες από τον άνθρωπο που λαχταρώ. Τρελαμένος, μέσα σε ωκεανούς ευτυχίας πήγα στο μαγειρείο της γειτονιάς και έφαγα τους γίγαντες που από καιρό είχα βάλει στο μάτι. Εξαιρετικοί. Όπως γύρναγα σπίτι άκουσα στο ραδιόφωνο ότι το κούρεμα του χρέους θα σώσει τελικά την κατάσταση και μάλιστα ότι τα δεινά των Ελλήνων έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης.
Φτάνω σπίτι και ετοιμάζομαι γιατί το βράδυ έχουμε κανονίσει να πάμε στο Χαρούλη με τους κολλητούς, να πιούμε, να τραγουδήσουμε. Αυτή η μέρα δε θέλω να τελειώσει ποτέ σκέφτομαι.
Και δε θα τελειώσει γιατί ξέρω πως όλα είναι στο μυαλό. Αν είσαι ήρεμος και σκέφτεσαι θετικά όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Σε αυτό οφείλω την υπέροχη περίοδο που περνάω.
Α άκουσα νομίζω ότι πήρε πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο και ο Παναθηναϊκός.
Άντε μακάρι και εσείς να ζείτε τέτοιες μέρες.
Καλό μήνα.
2 σχόλια:
Ολα καλα και ομορφα αλλα οχι και πρωταθλημα ο Παναθηναικος στο ποδοσφαιρο..!! Καλο μηνα :)
Πίστεψε με αυτό είναι ότι πιο κοντά στην αλήθεια υπάρχει στο κείμενο..Άρα φαντάσου..;)
Δημοσίευση σχολίου