golden eggs

28 Απρ 2012

Στις 30 Απριλίου 1993 ομάδα 18 αστυνομικών των ΕΚΑΜ θα έπρεπε να βρίσκεται στο πεδίο βολής Θέρμης για εκπαίδευση. Ο οδηγός του υπηρεσιακού οχήματος αφού φόρεσε το στρατιωτικό τζόκεϊ του με το έμβλημα της δικτατορίας της 21ης Απριλίου, το έδειξε στη βιντεοκάμερα που κινηματογραφούσε τις σκηνές και με την άδεια του ανώτερου του ξεκίνησαν για το πεδίο βολής.
Στη Θέρμη όχι μόνο δεν πραγματοποιήθηκε η εκπαίδευση, αλλά σε ώρα υπηρεσίας ακολούθησε μουσικοχορευτική εκδήλωση με τραγούδια της χούντας.
Αστυνομικοί βρέθηκαν να χορεύουν το «Ωρέ Γιώργο Παπαδόπουλε, για σένα μιλάει ο ντουνιάς, για σένα καμαρώνει», ενώ δυο αστυνομικοί υπέβαλαν σε «θρησκευτική τελετή βάπτισης», σε παρακείμενο στον τόπο του γλεντιού μικρό ποτάμι, αλβανό υπήκοο αγνώστων στοιχείων, που φορούσε μόνο το εσώρουχό του, «συγχρόνως δε, έραιναν αυτόν με ρετσίνα και τον ενέπαιζαν, οι δε λοιποί αστυνομικοί γελούσαν και πετούσαν πέτρες εναντίον του ψάλλοντας "Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου".
Οι αποφάσεις του Πρωτοδικείου ήταν καταπέλτης αλλά αθωώθηκαν παμψηφεί στο Εφετείο, στηριζόμενοι στη μαρτυρία δύο τεχνικών της ΕΤ3 ότι το βίντεο είχε υποστεί επεξεργασία και δε διερευνήθηκε παραπέρα το θέμα.
Μερικούς μήνες μετά η Χρυσή Αυγή διέλυσε ημερίδα με τη βία στη Θεσσαλονίκη για τον Κεμάλ Ατατούρκ. Ο αρχηγός τους ήταν ο βασικός κατηγορούμενος από το γλέντι των αστυνομικών που έμεινε στην ιστορία ως χουντογλέντι. Δείτε τυχαίες συγγένειες της ΕΛ.ΑΣ με ακροδεξιούς συνασπισμούς. Δείτε την αντικειμενικότητα της δικαιοσύνης στο θέμα.

Βλέπω τη Χρυσή Αυγή να ανεβάζει συνέχεια τα ποσοστά της. Δε θα πω εγώ αν αυτοί που την ψηφίζουν κάνουν καλά ή κακά απλά πρέπει να έχουν υπόψιν τους ότι πίσω από το λαϊκίστικο χέρι βοηθείας στους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα κρύβονται πρακτικές, ιδέες και ιδανικά που αποκρύπτονται σκόπιμα από τον πολύ κόσμο. Αν είσαι οπαδός του Γερμανού κυρίου με το μουστάκι ή γενικά παρομοίων τακτικών βρήκες το κόμμα σου. Αν πιστεύεις όμως έστω και λίγο στην ξεφτισμένη ιδέα της δημοκρατίας μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς. Ειλικρινά ο στρατιωτικός νόμος, οι κλωτσιές σε μετανάστες και η ύπαρξη βίας σε όλες τις μορφές της στην κοινωνική ζωή είναι αυτό που θα έσωζε την κατάσταση;

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω ανθρώπους και ειδικά τη νεολαία,να αποδέχεται με τόση ευκολία,σχεδόν αδιαμαρτύρητα,την επάνοδο της χούντας.γιατί,σε λίγο,αυτό το νεοναζιστικό,εθνικιστικό,φασιστικό κόμμα γεμάτο προδότες,δοσίλογους και φανατισμένα ρατσιστικά άτομα της κοινωνίας,θα μπει στη βουλή.και εμείς θα είμαστε οι μόνοι υπεύθυνοι γι'αυτό.γιατί εμείς,με την ψήφο μας,θα τους δώσουμε εξουσία,δύναμη.και τότε,φοβάμαι πως πραγματικά θα ξεκινήσουν από εκεί που το άφησαν οι φίλοι τους,το '73.

Δημοσίευση σχολίου