θάλασσα

30 Απρ 2012

Πρέπει να είσαι θάλασσα
για να μπορείς να δέχεσαι ένα βρώμικο ποτάμι
δίχως να λερώνεσαι.

- Nietzsche


Πόσο όμορφο. Αλλά πώς γίνεσαι θάλασσα; Όταν ταξιδέψεις μέσα σου, στο ατέλειωτο πέλαγος. Όταν αποκτήσεις εμπειρίες, και δεις ότι κανένας άνθρωπος δεν είναι αναντικατάστατος. Όταν δεις ότι η τεμπελιά σου φταιει για τα περισσότερα άσχημα που σού συμβαίνουν. Όταν καταλάβεις ότι δεν έχει νόημα να κρύβεις τα ελαττώματά σου, γιατί κανείς δεν νοιάζεται. Όταν μάθεις ότι έχει νόημα να λες αυτά που νιώθεις και σκέφτεσαι σ' αυτούς πού αγαπάς. Όταν συνειδητοποιήσεις ότι η ζωή είναι αγάπη και τίποτα άλλο. Όταν βρεις ποιος είσαι και αρχίσεις να σε εκτιμάς. Ναι, τότε ίσως έχεις γίνει θάλασσα.

Και τότε, πολύ θα χαρώ να έρθω να εκβάλλω στην καρδιά σου, σαν βρώμικο ποτάμι που είμαι. Να καθαρίσω, και να γίνουμε ένα, επιτέλους.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

~μα θα παραμείνω για πάντοτε ένα βρώμικο ποτάμι,
καθώς δεν θα βρω ποτέ τη δύναμη να του πω πως
είναι η θάλασσά μου.

eva0mwah είπε...

Αγαπημένο!

Δημοσίευση σχολίου