Χιλιόμετρα

20 Απρ 2012


Άλλη μια νύχτα γυρίζω μόνος μου. Η ώρα περασμένη, ξημερώματα.
Πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει για σένα άραγε, πάρα πολλά.
Θέλω να τρέξω με το αυτοκίνητο, μα στο μυαλό μου έρχεσαι εσύ που δε μ’αφήνεις να τρέχω.
Ανυπομονώ να φτάσω σπίτι για να σε πάρω τηλέφωνο και ν’ακούσω  με την αγχωμένη φωνή σου να μου λες “έφτασες αγάπη μου;”.
Πόσο μεγάλο πράγμα είναι να ξέρεις και να καταλαβαίνεις πως ο άνθρωπος που αγαπάς, νοιάζεται και αυτός τόσο πολύ για σένα…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου