Υπάρχουν άτομα που θα σού λένε να αδυνατίσεις, θα σου λένε να κάνεις κάτι με την καράφλα σου, θα σού λένε για το πώς ντύνεσαι σαν λέτσος. Θα σού πουν ότι σού το λένε για το καλό σου, γιατί σ' αγαπάνε ξέρω 'γω και καλά και τέτοια. Όχι οι φίλοι σου. Χέστηκε ο κολλητός σου αν πάχυνες ή αν φοράς 5 μέρες την ίδια μπλούζα με τον ίδιο λεκέ. Δεν θα ακούσεις τέτοια σχόλια από ανθρώπους που σε νοιάζονται.
Η δικιά μου εμπειρία μού έχει δείξει ότι σχόλια αυτού του τύπου γίνονται από τυπάκια που θέλουν να σε κάνουν να νιώσεις σκατά. Γιατί αν νιώθεις σκατά, μπορεί μες στην σκατένια απελπισία σου να γυρίσεις και να τους κάνεις παρέα, να ζητήσεις την γνώμη τους ή την συμβουλή τους, και ίσως έτσι να νιώσουν μια κάποια εξουσία και κάπως λιγότερη ματαιοδοξία. Τυπάκια που όταν δουν κάποιο ψεγάδι πάνω σου, χαίρονται που νομίζουν ότι τώρα είναι πιο όμορφοι ή έστω λιγότερο άσχημοι. Τυπάκια που ποτέ δεν πίστεψαν στην δύναμη του εαυτού τους, αλλά στην αδυναμία σου. Τυπάκια που νομίζουν ότι δεν μπορούν να αρέσουν σε κόσμο, αν δεν είναι στην τρίχα. Τυπάκια που σού δείχνουν με κάθε τρόπο ότι είναι μόνο αυτό που βλέπεις, απ' έξω. Τυπάκια που όποτε λεκιάζονται, αρρωσταίνουν. Τυπάκια για τον πούτσο.
Όμως ό,τι τυπάκια και να είναι αυτά, εσύ δεν χρωστάς σε κανέναν να κάθεσαι και να ακούς τις μαλακίες τους. Εσύ πρέπει να είσαι με τους ανθρώπους που πραγματικά κωλογουστάρουν κάθε φορά που σε βλέπουν έτσι όπως είσαι, και θα σε κάνουν να νιώθεις περίφημα και μοναδικός. Θα σε λατρεύουν για την μεγάλη σου μύτη και τη σκισμένη φόρμα σου.
Το έχω δει σε εμένα. Γουστάρω πιο πολύ τα λίγο στραβά δόντια, από τα ολόισια. Γιατί να μην υπάρχει κάποια που γουστάρει την λίγο κοιλίτσα από τους κοιλιακούς;
Εύχομαι τα χειρότερα σε αυτούς που, με το πρόσχημα μιας δήθεν σχέσης μας, θέλουν να με κάνουν να νιώσω μειονεκτικά και κομπλεξικά. Θα έχω πάντα για 'σας μια θέση στην πούτσα μου.
Η δικιά μου εμπειρία μού έχει δείξει ότι σχόλια αυτού του τύπου γίνονται από τυπάκια που θέλουν να σε κάνουν να νιώσεις σκατά. Γιατί αν νιώθεις σκατά, μπορεί μες στην σκατένια απελπισία σου να γυρίσεις και να τους κάνεις παρέα, να ζητήσεις την γνώμη τους ή την συμβουλή τους, και ίσως έτσι να νιώσουν μια κάποια εξουσία και κάπως λιγότερη ματαιοδοξία. Τυπάκια που όταν δουν κάποιο ψεγάδι πάνω σου, χαίρονται που νομίζουν ότι τώρα είναι πιο όμορφοι ή έστω λιγότερο άσχημοι. Τυπάκια που ποτέ δεν πίστεψαν στην δύναμη του εαυτού τους, αλλά στην αδυναμία σου. Τυπάκια που νομίζουν ότι δεν μπορούν να αρέσουν σε κόσμο, αν δεν είναι στην τρίχα. Τυπάκια που σού δείχνουν με κάθε τρόπο ότι είναι μόνο αυτό που βλέπεις, απ' έξω. Τυπάκια που όποτε λεκιάζονται, αρρωσταίνουν. Τυπάκια για τον πούτσο.
Όμως ό,τι τυπάκια και να είναι αυτά, εσύ δεν χρωστάς σε κανέναν να κάθεσαι και να ακούς τις μαλακίες τους. Εσύ πρέπει να είσαι με τους ανθρώπους που πραγματικά κωλογουστάρουν κάθε φορά που σε βλέπουν έτσι όπως είσαι, και θα σε κάνουν να νιώθεις περίφημα και μοναδικός. Θα σε λατρεύουν για την μεγάλη σου μύτη και τη σκισμένη φόρμα σου.
Το έχω δει σε εμένα. Γουστάρω πιο πολύ τα λίγο στραβά δόντια, από τα ολόισια. Γιατί να μην υπάρχει κάποια που γουστάρει την λίγο κοιλίτσα από τους κοιλιακούς;
Εύχομαι τα χειρότερα σε αυτούς που, με το πρόσχημα μιας δήθεν σχέσης μας, θέλουν να με κάνουν να νιώσω μειονεκτικά και κομπλεξικά. Θα έχω πάντα για 'σας μια θέση στην πούτσα μου.
1 σχόλια:
Εύγε!! Θα συμφωνήσω, σχεδόν πάντα θα είναι κάποιος κομπλεξικός που θα σε πρήξει να "αλλάξεις". Εγώ πια αυτούς τους κάνω πέρα, είτε είναι γνωστοί, "φίλοι" ή ακόμα και συγγενείς γιατί δε γουστάρω να δίνω λογαριασμό, αφού ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Η ζωή γενικά είναι υποκειμενική, κανένας δε θα αποφασίζει για το "καλό" μου. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, όταν πραγματικά νοιάζεται ο άλλος για σένα, αλλά προσωπικά πιστεύω συνήθως αυτό γίνεται από κόμπλεξ και όχι επειδή θέλει ο άλλος να βοηθήσει.
Δημοσίευση σχολίου