Οι μέρες μεγαλώνουν και ζεσταίνουν, γιατί όχι και οι καρδιές μας;
Θα ήθελα να μοιραστώ 3 πράγματα που διάβασα χτες και σήμερα.
- Το μίσος τρώει την ψυχή αυτού που μισεί, όχι αυτού που μισείται.
- Οι πραγματικά ώριμοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να αγαπήσουν πρώτα και μετά να αγαπηθούν.
- Το χειρότερο πράγμα στη ζωή είναι η βαρεμάρα. Οι άνθρωποι που δεν ξέρουν τι να κάνουν, είναι πολύ πολύ φτωχοί.
Ας βγούμε έξω, καλή άνοιξη.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου