Ζεις…

27 Μαρ 2012


Εκνευρίζεσαι, τσατίζεσαι, πικραίνεσαι, στεναχωριέσαι, λυπάσαι, απογοητεύεσαι, πονάς.
Ύστερα ηρεμείς…
 Ξεθαρρεύεις, ενθουσιάζεσαι, χαίρεσαι, ερωτεύεσαι, αγαπάς, ελπίζεις.
Ύστερα πάλι όλα ανάποδα…
Μη φοβάσαι, δεν είσαι στο μάτι της μοίρας. Δεν απολαμβάνεις την εκδίκησή της κάθε τόσο. Ούτε είσαι περιτριγυρισμένος από ατυχία…
Απλά, ζεις…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου