Και ζήσαμε..
Αποτύχαμε στις σπουδές μας.
Και ζήσαμε..
Χωρίσαν οι γονείς μας.
Και ζήσαμε..
Μας πλήγωσαν οι φίλοι μας.
Και ζήσαμε..
Χάσαμε πρώην που αγαπούσαμε.
Και ζήσαμε..
Φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού.
Και ζήσαμε..
Έξυπνο παιδί είσαι, μπορείς να καταλάβεις ότι ούτε τώρα ήρθε η ώρα να πεθάνουμε.
και ζήσαμε;
8 Ιαν 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου