θεσσαλονίκη

25 Ιαν 2012

Λίγοι είναι αυτοί που έχουν δει τις ταινίες του και έχουν αγαπήσει πραγματικά το έργο του. Όμως όλοι βγήκαν και είπαν ότι τώρα είμαστε φτωχότεροι και ο πολιτισμός πενθεί και τα λοιπά. Όλοι έχουν να πουν τα καλύτερα, σήμερα. Μα πάντα έτσι δεν γίνεται; Κάποιος είχε πει, ότι δεν υπάρχει μέρα που θα είσαι πιο αξιαγάπητος, από αυτήν της κηδείας σου.

Ό,τι και να ειπωθεί σήμερα, αύριο, την Παρασκευή, λίγη σημασία έχει. Σημασία έχει αυτό που θα μείνει στον χρόνο. Γιατί κάποιος πεθαίνει, μόνο όταν ξεχαστεί. Και είναι κάποιοι, σαν εκείνον, που δεν έχουν να φοβηθούν αυτό το ενδεχόμενο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου