Πάντα μαζί…

21 Ιαν 2012

Μαζί ερωτευτήκαμε… Μαζί αγαπηθήκαμε…
Μαζί ενθουσιαστήκαμε, χαρήκαμε, πονέσαμε, κλάψαμε.
Μαζί περπατήσαμε στις πιο όμορφες βόλτες μας.
Μαζί γελάσαμε στα πιο όμορφα αστεία μας.
Μαζί ταξιδέψαμε στα πιο όμορφα μέρη, στα δικά μας μέρη.
Μαζί παίξαμε τα πιο όμορφα παιχνίδια, τα δικά μας παιχνίδια.
Μαζί χαζέψαμε τ’αστέρια στον πιο όμορφο ουρανό.
Μαζί τα είπαμε όλα αγκαλιά μες τη σιωπή μας, ατέλειωτες ώρες.
Μαζί αποκοιμηθήκαμε στις πιο όμορφες νύκτες μας.
Μαζί χαράξαμε την πιο όμορφη ιστορία…

Όλες μας οι στιγμές ήταν μαγικές γιατί τις περάσαμε μαζί…
Μαζί ονειρευτήκαμε, πως θα είμαστε πάντα μαζί…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου