- Μ' αγαπάς πια;
- Και βέβαια σ' αγαπώ. Δεν αλλάζει αυτό.
- Ναι, αλλά τώρα πια δεν βρισκόμαστε όσο παλιά. Ούτε μιλάμε τόσο στο τηλέφωνο.
- Δεν έχει σημασία, αγάπη μου. Είσαι δικός μου και είμαι δική σου.
- Ναι, αλλά δεν είναι το ίδιο. Τώρα πια δεν μοιραζόμαστε την καθημερινότητά μας.
- Αγάπη μου, την έχουμε μοιραστεί τόσο πολύ την καθημερινότητά μας, που τώρα πια έχει γίνει η αιωνιότητά μας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου