Ακούω τους γύρω μου να λένε ότι είναι σίγουροι πως δεν θα βρουν τον αληθινό έρωτα ποτέ ξανά. Ίσως γιατί με την προηγούμενή τους σχέση, έζησαν τόσο έντονα και τα καλά και τα κακά, πού απομυθοποίησαν την έννοια της σχέσης. Είναι ανέφικτο πλέον, να ερωτευτούν, να αφεθούν, να τρελαθούν, λέει.
Αυτή η σκέψη είναι τόσο κολλημένη, όσο κολλημένος είναι και αυτός που θα πει: "Μετά τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, αποκλείεται να δω στη ζωή μου άλλη ταινία που να αγαπήσω τόσο".
Είναι πολύ εγωιστικό, ψωνίστικο και κακομοίρικο το να πιστεύεις ότι έχεις φτάσει σε αυτό το νοητικό και πνευματικό επίπεδο όπου δεν μπορεί να σκαρφαλώσει άλλο ανθρώπινο ον και να σε εξουσιάσει ερωτικά. Ο έρωτας δεν εξαρτάται από τον σύντροφο, αλλά από εμάς τους ίδιους και τις ανάγκες μας. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε "το άλλο μου μισό". Έχουμε πολλά "μισά" μέσα μας. Αν είσαι ανοιχτός στο να εξερευνήσεις τον κόσμο και τον κόσμο σου, είσαι διατεθειμένος και γουστάρεις να αλλαχτείς και να αλλάξεις, να ζήσεις και να πεθάνεις ξανά και ξανά, τότε θα τον βρεις τον έρωτα και σύντομα. Αλλιώς, μπορείς να πιστέψεις ότι είσαι ο Γκάντι, και ότι καμία γκομενίτσα πια δεν μπορεί να σε πείσει να την ερωτευτείς.
Άλλος κόσμος μού λέει ότι θέλει να ερωτευτεί, αλλά πού να τον βρει τον έρωτά; Δεν υπάρχει στην καθημερινότητά του. Σπίτι, δουλειά, φίλοι χωρίς φίλες, σπίτι.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι εύκολο να κερδίσεις το τζόκερ, αλλά αν δεν παίξεις καν, είναι ακόμα πιο δύσκολο. Θα το γράφω μέχρι να πεθάνω. Πρέπει να κάνουμε πράγματα που ξεφεύγουν από την ρουτίνα, αν θέλουμε να μάς συμβούν καινούρια πράγματα. Αν ζεις την ίδια ζωή, πόσες πιθανότητες δίνεις να σού συμβεί κάτι το διαφορετικό; Πόσες φορές θα σε ρωτήσουν "κάνα νέο;" και δεν θα πεις "πράμα, όπως τα ξέρεις"; Για πόσα βράδια ακόμα θα μιλάς για το παρελθόν; Περιμένεις να έρθει το κάτι εκπληκτικό να σε βρεί. Δεν μπορεί, κάποιος φίλος θα βρει μια γκόμενα που θα έχει μία φίλη να σου γνωρίσει. Με κάποια θα κάτσεις δίπλα στο τρένο και θα σου μιλήσει εκείνη πρώτη. Κάποια θα σου τηλεφωνήσει κατά λάθος, επειδή μπέρδεψε το τελευταίο ψηφίο, και αφού της ρίξεις μία τέλεια ατάκα, θα σου ζητήσει να βγείτε.
Απλά, όσο είσαι στην αναμονή αυτού του μαγικού συμβάντος, θυμάσαι ότι ζεις;
Αυτή η σκέψη είναι τόσο κολλημένη, όσο κολλημένος είναι και αυτός που θα πει: "Μετά τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, αποκλείεται να δω στη ζωή μου άλλη ταινία που να αγαπήσω τόσο".
Είναι πολύ εγωιστικό, ψωνίστικο και κακομοίρικο το να πιστεύεις ότι έχεις φτάσει σε αυτό το νοητικό και πνευματικό επίπεδο όπου δεν μπορεί να σκαρφαλώσει άλλο ανθρώπινο ον και να σε εξουσιάσει ερωτικά. Ο έρωτας δεν εξαρτάται από τον σύντροφο, αλλά από εμάς τους ίδιους και τις ανάγκες μας. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε "το άλλο μου μισό". Έχουμε πολλά "μισά" μέσα μας. Αν είσαι ανοιχτός στο να εξερευνήσεις τον κόσμο και τον κόσμο σου, είσαι διατεθειμένος και γουστάρεις να αλλαχτείς και να αλλάξεις, να ζήσεις και να πεθάνεις ξανά και ξανά, τότε θα τον βρεις τον έρωτα και σύντομα. Αλλιώς, μπορείς να πιστέψεις ότι είσαι ο Γκάντι, και ότι καμία γκομενίτσα πια δεν μπορεί να σε πείσει να την ερωτευτείς.
Άλλος κόσμος μού λέει ότι θέλει να ερωτευτεί, αλλά πού να τον βρει τον έρωτά; Δεν υπάρχει στην καθημερινότητά του. Σπίτι, δουλειά, φίλοι χωρίς φίλες, σπίτι.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι εύκολο να κερδίσεις το τζόκερ, αλλά αν δεν παίξεις καν, είναι ακόμα πιο δύσκολο. Θα το γράφω μέχρι να πεθάνω. Πρέπει να κάνουμε πράγματα που ξεφεύγουν από την ρουτίνα, αν θέλουμε να μάς συμβούν καινούρια πράγματα. Αν ζεις την ίδια ζωή, πόσες πιθανότητες δίνεις να σού συμβεί κάτι το διαφορετικό; Πόσες φορές θα σε ρωτήσουν "κάνα νέο;" και δεν θα πεις "πράμα, όπως τα ξέρεις"; Για πόσα βράδια ακόμα θα μιλάς για το παρελθόν; Περιμένεις να έρθει το κάτι εκπληκτικό να σε βρεί. Δεν μπορεί, κάποιος φίλος θα βρει μια γκόμενα που θα έχει μία φίλη να σου γνωρίσει. Με κάποια θα κάτσεις δίπλα στο τρένο και θα σου μιλήσει εκείνη πρώτη. Κάποια θα σου τηλεφωνήσει κατά λάθος, επειδή μπέρδεψε το τελευταίο ψηφίο, και αφού της ρίξεις μία τέλεια ατάκα, θα σου ζητήσει να βγείτε.
Απλά, όσο είσαι στην αναμονή αυτού του μαγικού συμβάντος, θυμάσαι ότι ζεις;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου