δωρητής

28 Ιαν 2012

Τελικά όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν την καλή και την κακή τους πλευρά. Ακόμα και ένα θανατηφόρο τροχαίο, ας πούμε. Γιατί αν το καλοσκεφτείς, μπορεί κάποιος να πεθάνει εγκεφαλικά και να γίνει δωρητής οργάνων, και να σώσει πάνω από μία ζωές. Ανθρωπολογικά δηλαδή, είναι καλύτερο. 100 συγγενείς θα στεναχωρηθούν, 200 όμως θα χαρούν.

Να δεις την εκπομπή των "Πρωταγωνιστών" για τις μεταμοσχεύσεις, στο megatv.com. Και να προσθέσω και κάτι ακόμα. Ο καινούριος νόμος προβλέπει ότι όλοι θα είμαστε εν δυνάμει δωρητές οργάνων, εκτός αν κάποιος δηλώσει την αντίθεσή του. Προτείνω, αυτοί που είναι ενάντιοι, να τους σημειώνουν και να μην τους παίρνουν τον εγκέφαλο. Τα υπόλοιπα όργανα, κανονικά.


Αγάπη -και μετά το θάνατο- ρε μουνιά!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου