αιώρηση στην άβυσσο

27 Οκτ 2012

Η επικρατούσα άποψη υποδεικνύει ότι η ζωή είναι φίλοι, γκόμενες, ποτά, όνειρα, καλοπέραση.
Δε συμφωνώ.
Η ζωή είναι μια απέραντη θάλασσα μοναξιάς που οι φίλοι, οι γκόμενες, τα όνειρα και τα ποτά κάνουν καμμιά προσπάθεια που και που να γλυκάνουν τη πορεία της αιώρησης στην άβυσσο.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

μα τι θα ΄ταν η ζωή δίχως αυτά που ανέφερες;

anavlitikoti είπε...

θα ήταν μια απέραντη θάλασσα μοναξιάς με ακόμα λιγότερες στιγμές ανακούφισης.

Δημοσίευση σχολίου