σε αυτούς

30 Οκτ 2012


Η κοπέλα μου έμαθε για ένα παιδί που είχε ένα άσχημο ατύχημα πρόσφατα. Είναι 20 ετών, πολύ όμορφο, αλλά εξ' αιτίας μιας άτυχης στιγμής θα αναγκαστεί να ζήσει χωρίς τα πόδια του.

Η κοπέλα μου είχε τρελαθεί με αυτή την ιστορία και επειδή θα πήγαινε σπίτι του να το γνωρίσει από κοντά, όλη τη βδομάδα έκλαιγε και ήταν πολύ ανήσυχη περιμένοντας αυτό το ραντεβού.

Χτες με πήρε τηλέφωνο και ήταν παράξενα χαρούμενη. Μου είπε ότι γνώρισε ένα γλυκύτατο πλάσμα, που όλη την ώρα γελούσε, με τρομερή δύναμη και συνεχώς έλεγε: "εντάξει, φτάνει που δεν πέθανα". Γύρω του ήταν οι φίλοι του που γελούσαν και εκείνοι και τον πειράζανε. Αντιμετωπίζανε την κατάσταση σαν να είχε τα πόδια του σε γύψο.

Σε αυτούς τους ανθρώπους αξίζει ο κόσμος.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου