skip to main
|
skip to sidebar
ex-ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗ
αυτό το αχ
23 Οκτ 2012
μετά από χρόνια κόντεψε να μου φύγει ένα δάκρυ ακούγοντας ένα τραγούδι για πρώτη φορά. Πολύ κουρασμένο, πολύ μπουχτισμένο και γεμάτο αναμνήσεις με πέτυχε χτες, κάποια ανύποπτη στιγμή, όπως συμβαίνει συνήθως
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Pages
Αρχική σελίδα
About
Labels
photo
(1)
quote
(2)
regular
(108)
video
(3)
Blog Archive
►
2013
(70)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(10)
►
Φεβρουαρίου
(28)
►
Ιανουαρίου
(31)
▼
2012
(357)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
▼
Οκτωβρίου
(31)
τσικουδιά και Μητροπάνος.
σε αυτούς
όταν συνέβη αυτό σε μένα
για πολλά όσκαρ
αιώρηση στην άβυσσο
είναι ωραία εκεί έξω.
Δε θυμάμαι καθόλου πιά, πως είναι να σ'αγαπώ και ν...
αναμνηστικότη
αυτό το αχ
μόνο έτσι
paris
Η πιο συγκινητική αγγελία της ημέρας
τη μέρα που θα σβήσει ο ήλιος
άσε με
Τίποτα δε διάλεξα
πωλείται ναργιλές
αυτά τα μηδενικά
αγάπη
άντε στο καλό
συγχρονισμός
αναμνησιακά
κάτω οι συμβατικοί έρωτες
ξένος σ' έναν τόπο που αλλάζει
επάνω σου τρακάρω
Πώς αντέχω και δε σου στέλνω ποτέ το url αυτό;Να δ...
ισοπαλία ακόμα
όνειρο πάλι
Ποινική δίωξη
ξυπνητήρι
το θέμα
δεν άντεξα
►
Σεπτεμβρίου
(30)
►
Αυγούστου
(31)
►
Ιουλίου
(30)
►
Ιουνίου
(26)
►
Μαΐου
(28)
►
Απριλίου
(30)
►
Μαρτίου
(30)
►
Φεβρουαρίου
(29)
►
Ιανουαρίου
(31)
►
2011
(106)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(14)
Πληροφορίες
anavlitikoti
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το
Blogger
.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου