Το ελεεινότερο πράγμα που κάνουν οι γκόμενες έιναι να σε βάζουν να περιμένεις είτε σκόπιμα είτε όχι. "Θέλω να είμαστε μαζί αλλά δώσε μου λίγο χρόνο να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μέσα μου".
Μαλακία παγκόσμιας κλάσης. Εσύ περιμένεις γιατί πιστεύεις ότι θα έρθει τρέχοντας την επόμενη μέρα. Όμως δεν ξημερώνει ποτέ η επόμενη μέρα. Άστο ρε παιδί μου. Μόνο με βασανίζεις στην τελική. Της λες "εντάξει καταλαβαίνω πως πας να με αποφύγεις με κομψό τρόπο, δεν έγινε κάτι, το λήγουμε" και τότε αυτή πετάγεται πρίν τελειώσεις τη φράση σου "Όχιιιιιιιι, σε θέλω, σ'αγαπάω, κάνε λίγο υπομονή". Να κάνω φόνο πρέπει. Τίποτα άλλο. Ειδικά όταν αυτή η κατάσταση εξελίσσεται για μήνες. Αυτές οι γκόμενες έπρεπε να αντιμετώπιζαν ποινικές ευθύνες. Σε μία τέλεια κοινωνία. Να μη γαμάνε έτσι, χωρίς συνέπειες, το πιό ευαίσθητο όργανο του ανθρώπου. Την καρδιά.
Μαλακία παγκόσμιας κλάσης. Εσύ περιμένεις γιατί πιστεύεις ότι θα έρθει τρέχοντας την επόμενη μέρα. Όμως δεν ξημερώνει ποτέ η επόμενη μέρα. Άστο ρε παιδί μου. Μόνο με βασανίζεις στην τελική. Της λες "εντάξει καταλαβαίνω πως πας να με αποφύγεις με κομψό τρόπο, δεν έγινε κάτι, το λήγουμε" και τότε αυτή πετάγεται πρίν τελειώσεις τη φράση σου "Όχιιιιιιιι, σε θέλω, σ'αγαπάω, κάνε λίγο υπομονή". Να κάνω φόνο πρέπει. Τίποτα άλλο. Ειδικά όταν αυτή η κατάσταση εξελίσσεται για μήνες. Αυτές οι γκόμενες έπρεπε να αντιμετώπιζαν ποινικές ευθύνες. Σε μία τέλεια κοινωνία. Να μη γαμάνε έτσι, χωρίς συνέπειες, το πιό ευαίσθητο όργανο του ανθρώπου. Την καρδιά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου