Η επικρατούσα άποψη υποδεικνύει ότι η ζωή είναι φίλοι, γκόμενες, ποτά, όνειρα, καλοπέραση.
Δε συμφωνώ.
Η ζωή είναι μια απέραντη θάλασσα μοναξιάς που οι φίλοι, οι γκόμενες, τα όνειρα και τα ποτά κάνουν καμμιά προσπάθεια που και που να γλυκάνουν τη πορεία της αιώρησης στην άβυσσο.
Δε συμφωνώ.
Η ζωή είναι μια απέραντη θάλασσα μοναξιάς που οι φίλοι, οι γκόμενες, τα όνειρα και τα ποτά κάνουν καμμιά προσπάθεια που και που να γλυκάνουν τη πορεία της αιώρησης στην άβυσσο.
2 σχόλια:
μα τι θα ΄ταν η ζωή δίχως αυτά που ανέφερες;
θα ήταν μια απέραντη θάλασσα μοναξιάς με ακόμα λιγότερες στιγμές ανακούφισης.
Δημοσίευση σχολίου