Πόσο άσχημο είναι το οτι ξέρω πως ποτέ δε θα κοιμηθείς για μένα στο πάτωμα έχοντας καπνίσει δυο πακέτα τσιγάρα και κατεβάσει ένα μπουκάλι ουίσκι. Εγωιστικό μέχρι αηδίας αλλά ίσως κάτι να άλλαζε αν ήξερα μέχρι που θα έφτανες για μένα.
(από τις σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα)
(από τις σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα)
2 σχόλια:
όλα θα άλλαζαν εάν ήξερα πως θα έδινες την ζωή σου για μένα.
μόνο αν ήξερα..μα με αφήνεις στο σκοτάδι.
και δεν μπορώ ν'αναπνεύσω.
~πολύ όμορφο και αληθινό!.
καλώς σε βρήκα αναβλητικότη!
η κατάλληλη συνέχεια νομίζω αυτό που γράφεις.
Καλώς ήρθες!
Δημοσίευση σχολίου