σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα V

22 Απρ 2012

Πόσο άσχημο είναι το οτι ξέρω πως ποτέ δε θα κοιμηθείς για μένα στο πάτωμα έχοντας καπνίσει δυο πακέτα τσιγάρα και κατεβάσει ένα μπουκάλι ουίσκι. Εγωιστικό μέχρι αηδίας αλλά ίσως κάτι να άλλαζε αν ήξερα μέχρι που θα έφτανες για μένα.

                  (από τις σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα)

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

όλα θα άλλαζαν εάν ήξερα πως θα έδινες την ζωή σου για μένα.
μόνο αν ήξερα..μα με αφήνεις στο σκοτάδι.
και δεν μπορώ ν'αναπνεύσω.

~πολύ όμορφο και αληθινό!.
καλώς σε βρήκα αναβλητικότη!

anavlitikoti είπε...

η κατάλληλη συνέχεια νομίζω αυτό που γράφεις.

Καλώς ήρθες!

Δημοσίευση σχολίου