Είναι κακό να μεγαλώνεις με χριστιανικά ιδεώδη. Ότι και καλά αν σε χτυπήσουν στο ένα μάγουλο, γύρνα και το άλλο. Ή ότι εσύ πρέπει να είσαι σωστός και ταπεινός και να μην δίνεις αξία σε υλικά πράγματα, και να δέχεσαι τον άλλον όσο κακός και να είναι, και να συγχωρείς και να μην νευριάζεις και δεν πειράζει.
Αν μεγάλωσες με τέτοια μυαλά, θα σε πιάσουν κορόιδο σίγουρα. Μα δεν υπάρχει περίπτωση, όσο καλός χριστούλης και να γίνεις, θα έρθει μια μέρα που θα νιώσεις στο σβέρκο σου να έχει κάτσει το κάθε χοντροκώλικο μουνόπανο και να σε πνίγει τόσο πολύ το γαμωδίκιο σου. Δεν θα πιστέψω κανέναν που ήταν μια ζωή αγαθός και τίμιος και δεν ένιωσε πικρία όταν τον εκμεταλλεύτηκαν. Γιατί ότι θα τον εκμεταλλεύτηκαν είναι σίγουρο, από την στιγμή που ήταν, αυτό που λέμε, "καλό παιδί".
Δεν λέω να γίνεις μουνόπανο, να εξαπατάς κόσμο, να γίνεις άδικος. Όχι, δεν πρέπει να γίνουμε σαν αυτούς. Αλλά λέω να γίνεις τυπικότατος. Να διαφυλάττεις στο έπακρο το ενδεχόμενο να σε εξαπατήσουν. Να φωνάζεις, να μάχεσαι όταν νιώθεις ότι σε μειώνουν. Να μην το παίρνεις μέσα σου. Να διευκρινίζεις ακόμα και αυτά που εννοούνται. Τίποτα δεν εννοείται πια. Να μην δίνεις κάτι, χωρίς να παίρνεις κάτι. Δυστυχώς θα πρέπει να χάσεις την εμπιστοσύνη σου. Είναι κρίμα το ξέρω, αλλά μεγαλύτερο κρίμα είναι να σε εκμεταλλευτεί ένα άτομο πού εσύ, σαν χαζός, το εμπιστευόσουν.
Συγγνώμη μάγκες, αλλά για μένα η καλοσύνη πέθανε. Είναι μια ζούγκλα εκεί έξω.
3 σχόλια:
Cheer up girlfriend.
Δώσε κι ό,τι γίνει ας γίνει. Θα το πάρεις από αλλού. Και στο κάτω κάτω δώσε χωρίς να περιμένεις κάτι. Εκεί είναι η μαγκιά.
Βασικά,μπορώ να πώ πως διαφωνώ κάπως μαζί σου.
Η θρησκεία(η "δικία" μας τουλάχιστον)σου λέει πολύ απλα να μην κάνεις στον άλλον οτι δεν θές να πάθεις εσύ.Άμα το σκεφτεί κανείς,άμα όλοι πράττανε πράγματα που θα ήθελαν να συμβουν στους εαυτόυς τους ο κόσμος θα ήτανε αρκετά πιο ήσυχος.
Και δεν πιστέυω πως πιάνεσε κορόιδο με το να μην νευριάζεις/ενοχλήσε/συγχωρείς.Ίσα,ίσα δείχνει μια ανωτερότητα πολυ σημαντική.
Και επίσης,ο χριστιανισμός δεν σου διδάσκει να πνίγεις το άδικο μέσα σου και στη τελική να έχεις ψυχολογικά.Σε διδάσκει να το πολεμάς-αλλα με τον φιλήσυχο και ειρηνικό τρόπο,όχι με βία και τσακωμούς.
Μια διαφορετική άποψη για σκέψη.Καλή σου μέρα:)
Με κάλυψε γενικά η(;) eva0mwah. Ο Χριστιανισμός έχει ολόκληρη φιλοσοφία ζωής και αντιμετώπισης δυσκολιών, δεν έχει να κάνει μόνο με την έννοια "καλό παιδί" ή να είσαι κορόιδο, κάθε άλλο. Βέβαια έχει σημασία και αν κάποιος πιστεύει ή όχι φυσικά.
Είναι βέβαια πολύ δύσκολο να το ακολουθήσεις κατά γράμμα, αφού σε ζούγκλα ζούμε όπως είπες, εκεί βέβαια βρίσκεται η μαγκιά. Και φυσικά δεν λέω ότι εγώ τα καταφέρνω ή κάτι τέτοιο, έχω φερθεί κάποιες φορές κι εγώ άσχημα με τη σειρά μου, αλλά από την άλλη κάνω αρκετή προσπάθεια να μην είμαι "παρτάκιας" κλπ. γιατί δεν μου αρέσει σαν τρόπος ζωής και γενικά να μην κάνω ότι δεν θέλω να μου κάνει ο άλλος.
και ας μην ξεχνάμε,
"An eye for an eye makes the whole world blind"
Mahatma Gandhi
Δημοσίευση σχολίου