Δε χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα για να να είσαι ή να παραμείνεις αισιόδοξος.
Χρειάζεται μόνο ένα. Να μη χάσεις την ελπίδα σου...
Αν καταφέρεις να την έχεις πάντα από κοντά και να μην την χάσεις ποτέ, τότε ίσως θα δεις ότι και στο μαύρο υπάρχει χρώμα..
Χρειάζεται μόνο ένα. Να μη χάσεις την ελπίδα σου...
Αν καταφέρεις να την έχεις πάντα από κοντά και να μην την χάσεις ποτέ, τότε ίσως θα δεις ότι και στο μαύρο υπάρχει χρώμα..
1 σχόλια:
"Να μη χάσεις την ελπίδα σου..."
αυτό το εννοείς με Θεό ή χωρίς; :)
Δημοσίευση σχολίου