μύρισε χριστούγεννα

5 Δεκ 2012

Θυμάσαι τα πρώτα σου Χριστούγεννα; Τότε που ξυπνούσες πρωί-πρωί για να βρεις ένα δώρο πάντα κάτω από το δέντρο; Ήταν κάτι που περίμενες για μήνες. Τώρα κοιτάξου στον καθρέφτη. Πού πιστεύεις πια; Τι περιμένεις; 

Μύρισε Χριστούγεννα, γαμώτο. Είναι αυτή η εποχή που όλα φωτίζονται. Ας την απολαύσουμε, γαμώτο. Οι δρόμοι έχουν λαμπάκια και οι μουσικοί παίζουν βιολί στους  πεζόδρομους. Όλοι θολώνουν με την ανάσα τους τις βιτρίνες, και κανείς δεν μπαίνει μέσα. Μυρίζει σιρόπι έξω από τα ζαχαροπλαστεία και γλυκιά κάπνα απ' τα κάστανα. Κανείς δεν έχει λεφτά. Αλλά το βλέπεις πως όλοι έχουν ανάγκη να πιστέψουν κάπου. Θέλουν να γίνουν παιδιά ξανά, θέλουν να πιστέψουν ότι η νέα χρονιά θα είναι καλύτερη.

Είναι ωραία εκει έξω. Κι ας μην έχει πια μεγάλο δέντρο η πλατεία. Κι ας υπάρχουν λιγότερα φωτάκια και περισσότερα κλειστά μαγαζιά. Είναι η καλύτερη εκδοχή της μίζερής μας πολιτείας. Το βλέπεις στους ανθρώπους. Θέλουν όλοι να χαρούν μέσα τους. Θέλουν να ξεστομίσουν ένα "χρόνια πολλά". Υπάρχει ανάγκη να αφήσουν πίσω τα προβλήματά, να τα βάλουν δίπλα από τη φάτνη και να τα ξαναπιάσουν μετά του Αγιαννιού. Το φορολογικό, το ασφαλιστικό, το εφάπαξ. Ως τότε, να ξαναγίνουμε παιδιά έχουμε ανάγκη. Λίγη ηρεμία, λίγη πιο πολλή αγάπη και ένα καινούριο όνειρο για να πιστέψουμε. Ότι, ναι, η νέα χρονιά θα είναι καλύτερη.

Άνοιξε τη μύτη. Μύρισε Χριστούγεννα, γαμώτο.

1 σχόλια:

eva0mwah είπε...

και σε εμένα αυτές ακριβώς οι σκέψεις περνάνε απο το μυαλό μου,αλλα εμείς φταίμε που καταντήσαμε τα Χριστούγεννα μια γιορτή κατανάλωσης.Ας τα λουστούμε τώρα...

Δημοσίευση σχολίου