45 λεπτά μαζί

28 Δεκ 2012

Ανήμπορος να μιλήσω την περισσότερη ώρα. Αυτό χαρακτηρίζει τη συνάντηση της μαζί μου. Άσε που ήθελα να μιλάει περισσότερο αυτή. Για να έχω πιό πολλά λόγια, εικόνες, γκριμάτσες, σπασίματα της φωνής να θυμάμαι.

Επίσης παρατήρησα ότι όταν έχεις μήνες να συναντήσεις την άλλη, πάντα σου φαίνεται ότι είναι 5-6 φορές πιό όμορφη. Εντάξει αυτό δεν ισχύει για τη συγκεκριμένη γιατί δεν υπάρχει περιθώριο για άλλη ομορφιά έτσι κι αλλιώς.

Χτες έκατσα 45 λεπτά μαζί της και σήμερα της έστειλα ότι την επόμενη φορά θα πιάσω να τη φιλήσω αφού της ψιθυρίσω διάφορα προηγουμένως στο αυτάκι. Δεν έχω εγκράτεια, δεν έχω τρόπους, δεν έχω χρόνο, δεν έχω σχέδιο, το ξέρω.

Έχω όμως μια στιγμούλα δική μας ξανά. Έφτασε 27 Δεκέμβρη για να ζήσω την πιό γεμάτη ώρα του χρόνου και δε σκοπεύω να τα παρατήσω τώρα που γυρνάει ο κωλοτροχός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου