"Όλο κοιτάμε το ρολόι να φύγει και αυτή η ώρα να φύγει κ αυτή η μέρα, να έρθει το αύριο κ φτου κ από την αρχή.ο ήλιος ανατέλλει ο ήλιος δύει και δεν πάμε πουθενά άλλου, παρά μόνο στο θάνατο και εμείς οι μαλακές αντί να κλαίμε το δειλινό που χάθηκε άλλη μια μέρα από την ζωή μας χαιρόμαστε. "
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου