τι είναι αγάπη;

12 Δεκ 2012

Κάπου διάβασα ότι η δημοφιλέστερη ερώτηση στο Google ήταν για μια ακόμη χρονιά η "τι είναι αγάπη;"

Αυτή νομίζω είναι η καλύτερη απάντηση που θα μπορούσε να έχει δωθεί:

Δεν είναι συμπόνια μήτε καλοσύνη. Στη συμπόνια είναι δύο, αυτός που πονάει κι αυτός που συμπονάει. Στην καλοσύνη είναι δύο, αυτός που δίνει κι αυτός που δέχεται. Μα στην αγάπη είναι ένας. Σμίγουν οι δύο και γίνονται ένα. Δεν ξεχωρίζουν. Το εγώ κι εσύ αφανίζονται. ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ..." 

Νίκος Καζαντζάκης


1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

ω-μα σήμερα το διάβασα κάπου αυτό το απόφθεγμα.


αθάνατος.

Δημοσίευση σχολίου