Ο Θεός να τους πάρει όλους και να τους στείλει στο καλό. Συμπεριλαμβανομένου και εμένα και αυτούς που για πάρτη τους πονάω και δεν αξίζουν το παραμικρό. Που είναι αγενείς, ψεύτες, παρτάκηδες, υποκριτές, χωρίς να ξεκαθαρίζουν ποτέ τίποτα ή να δίνουν δεκάρα για τον πόνο που προκαλούνε, τον αφόρητο. Γιατί ακόμα και τώρα, νιώθω αυτόν τον αβάσταχτο πόνο, φυλακισμένος στην αναπηρία μιας ακραίας αγάπης.
Υπάρχουνε όμως διαμάντια, ήρωες, παιδιά θησαυροί που είναι τέτοια τύχη για μας που αναπνέουμε τον ίδιο αέρα.
Η καλύτερη ευχή μου για το νέο χρόνο. Να γεννιούνται όλο και περισσότερα τέτοια παιδιά.
Υπάρχουνε όμως διαμάντια, ήρωες, παιδιά θησαυροί που είναι τέτοια τύχη για μας που αναπνέουμε τον ίδιο αέρα.
Η καλύτερη ευχή μου για το νέο χρόνο. Να γεννιούνται όλο και περισσότερα τέτοια παιδιά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου