χριστούγεννα του '12

25 Δεκ 2012

Και πέρυσι τέτοια εποχή κάτι αντίστοιχο είχα γράψει. Τα Χριστούγεννα δεν είναι γιορτή για να την περνάς μακριά από τον άνθρωπο που αγαπάς. Έχουν μια μελαγχολία που δύσκολα μπορώ να τη βάλω στην άκρη και να περάσω καλά.
Η Ανάσταση π.χ είναι της πλάκας. Πήγαινε σούβλισε με καμιά παρέα και όλα καλά.
Ο δεκαπενταύγουστος το ίδιο.
Πήγαινε ρίξε καμιά βουτιά και θα σου περάσει.

 Αλλά το κρύο του χειμώνα δεν το κάνει καλά κάποιος μόνος.

 Καλά Χριστούγεννα σε όλους και λιγότερη μοναξιά για τις επόμενες 365 μέρες.
 Να είμαστε καλά και του χρόνου ευελπιστώ να γράψω κάτι διαφορετικό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου