Τι σου είναι η ψυχολογία όμως..
Μας προκαλεί τα χειρότερα αλλά καμιά φορά και τα ομορφότερα συναισθήματα, στους ευατούς μας αλλά και στους γύρω μας. Η ψυχολογική μας ισσοροπία είναι πολύ σημαντική, πολλές φορές νομίζω είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας για την σωματική μας υγεία.
Τεσπά, θα σας πω μια ιστορία για να καταλάβετε περίπου τι εννοώ.
Πρίν από περίπου ένα μήνα είχα παίξει ένα στοίχημα. Το έπαιξα το απόγευμα, πήγα σπίτι μου και το βραδάκι κατεβαίνοντας με την κοπέλα μου για βόλτα, μπήκα σε ένα προποτζίδικο για να το κοιτάξω. Όντως, με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση είδα ότι είχα κερδίσει.
Μη φανταστείτε ότι πλούτισα, αλλά ήμουν χαρούμενος γιατί μετά από καιρό μπορούσα να κεράσω την κοπέλα μου ότι ήθελε.
Πηγαίνω λοιπόν με ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά και την ψυχολογία ακόμη πιο πάνω, να εισπράξω τα "τεράστια" κέρδη μου από έναν εύσωμο εξηντάρη που καθόταν στο ταμείο.
Αυτός ο κύριος τώρα, ή είχε λάβει μόλις το χαράτσι ή τον είχε χωρίσει μόλις με η γκομενίτσα του, (γιατί η γυναίκα του δεν νομίζω να τον ένοιαζε και να τον χώριζε), ή είχε μάθει ότι ο γιός του τον "ψιλοπαίρνει". Αλλιώς δεν εξηγείτε αυτή η επίθεση που έκανε στην καταπληκτική ψυχολογία που μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα είχα αποκτήσει. Με πολύ άσχημο τρόπο, μου έκανε ολόκληρη σκηνή ότι κανονικά δεν έπρεπε να μου δώσει τα κέρδη γιατί το δελτίο το είχα παίξει σε άλλο πρακτορείο. Με τα πολλά και αφού η ψυχολογία μου είχε πέσει δυό-τρία μέτρα κάτω απ'το πάτωμα, μου έδωσε τα χρήματα λες και τον ανάγκασα να πληρώσει αυτόν που μόλις πριν λίγο είχε μάθει ότι τον "ψιλοδίνει" στον γιό του. Αυτό το περιστατικό όμως έφτανε για να μου χαλάσει για ένα ολόκληρο βράδυ την διαθεσή μου. Και δεν είναι τόσο βαρύ θα μπορούσε να πεί κάποιος.
Ναι, δεν ήταν τόσο σημαντικό και δεν θα έπρεπε να μου χαλάσει όλο το βράδυ την διάθεσή μου. Αυτό που με πείραξε όμως, περισσότερο απ'όλα τελικά, ήταν ότι μου στέρησε αυτό το υπέροχο συναίσθημα που είχα μέχρι να συναντήσω την ξινισμένη φάτσα του.
Θα σας πω άλλη μια ιστορία, η οποία είναι και η αφορμή αυτού του post.
Πηγαίνοντας για καφέ ένα πολύ κρύο και βροχερό πρωινό, πετάχτηκα ένα λεπτό φορώντας την κουκούλα μου σε ένα προποτζίδικο να παίξω ένα kino. Σπρώχνω την πόρτα να μπώ και ταυτόχρονα βγάζω και την κουκούλα του μπουφάν μου. Καθώς πήγαινα να ξανακλείσω την πόρτα, ακούω μια φωνή: "Είδες αγόρι μου, ήξερα ότι θα κρύωνες γι'αυτό σου είχα κλειστά."
Αμέσως σταμάτησα να κρυώνω. Ένιωσα καλοδεχούμενος, σα στο σπίτι μου.
Έπαιξα το δελτίο και έφυγα με ευχές για καλή επιτυχία και καλές γιορτές.
Όταν έφευγα απ'τον καφέ πήγα να δω μήπως είχε βάλει το χεράκι του ο Άι-Βασίλης και είχα κερδίσει τίποτα. Μπαίνοντας πάλι στο πρακτορείο αμέσως να με καλωσορίσει ο ταμίας. Τελικά είχα κερδίσει δύο ολόκληρα ευρώ. Πήγα και τα εισέπραξα μαζί με διάφορα αστειάκια και μερικές ευχές ακόμα.
Το κλίμα ήταν τόσο φιλικό ώστε βρήκα την ευκαιρία να ρωτήσω αν όντως ίσχυε αυτό το οποίο μου είχε πει εκείνος ο αντιπαθητικός κύριος της πρώτης ιστορίας μας.
Αμέσως ο πολύ ευγενικός και χαρούμενος ταμίας γέλασε και μου είπε ότι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα όσα κι αν ήταν τα κέρδη και σε όποιο πρακτορείο κι αν είχε παιχτεί το δελτίο. Μπορείς να εισπράξεις απ'όπου θέλεις. Τον ευχαρίστησα, τον γέμισα κι εγώ ευχές και συνεχίσαμε κι οι δυο μας τη μέρα μας με καλές ψυχολογίες.
Θα μου πείτε, πού θέλω να καταλήξω.
Κι όμως λοιπόν και οι δύο ιστορίες αναφέρονται στο ίδιο πρακτορείο, στον ίδιο εύσωμο εξηντάρη κύριο. Αλλά με τελείως διαφορετικές ψυχολογίες.
Τι σου είναι η ψυχολογία όμως..
Μας προκαλεί τα χειρότερα αλλά καμιά φορά και τα ομορφότερα συναισθήματα, στους ευατούς μας αλλά και στους γύρω μας. Η ψυχολογική μας ισσοροπία είναι πολύ σημαντική, πολλές φορές νομίζω είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας για την σωματική μας υγεία.
Τεσπά, θα σας πω μια ιστορία για να καταλάβετε περίπου τι εννοώ.
Πρίν από περίπου ένα μήνα είχα παίξει ένα στοίχημα. Το έπαιξα το απόγευμα, πήγα σπίτι μου και το βραδάκι κατεβαίνοντας με την κοπέλα μου για βόλτα, μπήκα σε ένα προποτζίδικο για να το κοιτάξω. Όντως, με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση είδα ότι είχα κερδίσει.
Μη φανταστείτε ότι πλούτισα, αλλά ήμουν χαρούμενος γιατί μετά από καιρό μπορούσα να κεράσω την κοπέλα μου ότι ήθελε.
Πηγαίνω λοιπόν με ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά και την ψυχολογία ακόμη πιο πάνω, να εισπράξω τα "τεράστια" κέρδη μου από έναν εύσωμο εξηντάρη που καθόταν στο ταμείο.
Αυτός ο κύριος τώρα, ή είχε λάβει μόλις το χαράτσι ή τον είχε χωρίσει μόλις με η γκομενίτσα του, (γιατί η γυναίκα του δεν νομίζω να τον ένοιαζε και να τον χώριζε), ή είχε μάθει ότι ο γιός του τον "ψιλοπαίρνει". Αλλιώς δεν εξηγείτε αυτή η επίθεση που έκανε στην καταπληκτική ψυχολογία που μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα είχα αποκτήσει. Με πολύ άσχημο τρόπο, μου έκανε ολόκληρη σκηνή ότι κανονικά δεν έπρεπε να μου δώσει τα κέρδη γιατί το δελτίο το είχα παίξει σε άλλο πρακτορείο. Με τα πολλά και αφού η ψυχολογία μου είχε πέσει δυό-τρία μέτρα κάτω απ'το πάτωμα, μου έδωσε τα χρήματα λες και τον ανάγκασα να πληρώσει αυτόν που μόλις πριν λίγο είχε μάθει ότι τον "ψιλοδίνει" στον γιό του. Αυτό το περιστατικό όμως έφτανε για να μου χαλάσει για ένα ολόκληρο βράδυ την διαθεσή μου. Και δεν είναι τόσο βαρύ θα μπορούσε να πεί κάποιος.
Ναι, δεν ήταν τόσο σημαντικό και δεν θα έπρεπε να μου χαλάσει όλο το βράδυ την διάθεσή μου. Αυτό που με πείραξε όμως, περισσότερο απ'όλα τελικά, ήταν ότι μου στέρησε αυτό το υπέροχο συναίσθημα που είχα μέχρι να συναντήσω την ξινισμένη φάτσα του.
Θα σας πω άλλη μια ιστορία, η οποία είναι και η αφορμή αυτού του post.
Πηγαίνοντας για καφέ ένα πολύ κρύο και βροχερό πρωινό, πετάχτηκα ένα λεπτό φορώντας την κουκούλα μου σε ένα προποτζίδικο να παίξω ένα kino. Σπρώχνω την πόρτα να μπώ και ταυτόχρονα βγάζω και την κουκούλα του μπουφάν μου. Καθώς πήγαινα να ξανακλείσω την πόρτα, ακούω μια φωνή: "Είδες αγόρι μου, ήξερα ότι θα κρύωνες γι'αυτό σου είχα κλειστά."
Αμέσως σταμάτησα να κρυώνω. Ένιωσα καλοδεχούμενος, σα στο σπίτι μου.
Έπαιξα το δελτίο και έφυγα με ευχές για καλή επιτυχία και καλές γιορτές.
Όταν έφευγα απ'τον καφέ πήγα να δω μήπως είχε βάλει το χεράκι του ο Άι-Βασίλης και είχα κερδίσει τίποτα. Μπαίνοντας πάλι στο πρακτορείο αμέσως να με καλωσορίσει ο ταμίας. Τελικά είχα κερδίσει δύο ολόκληρα ευρώ. Πήγα και τα εισέπραξα μαζί με διάφορα αστειάκια και μερικές ευχές ακόμα.
Το κλίμα ήταν τόσο φιλικό ώστε βρήκα την ευκαιρία να ρωτήσω αν όντως ίσχυε αυτό το οποίο μου είχε πει εκείνος ο αντιπαθητικός κύριος της πρώτης ιστορίας μας.
Αμέσως ο πολύ ευγενικός και χαρούμενος ταμίας γέλασε και μου είπε ότι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα όσα κι αν ήταν τα κέρδη και σε όποιο πρακτορείο κι αν είχε παιχτεί το δελτίο. Μπορείς να εισπράξεις απ'όπου θέλεις. Τον ευχαρίστησα, τον γέμισα κι εγώ ευχές και συνεχίσαμε κι οι δυο μας τη μέρα μας με καλές ψυχολογίες.
Θα μου πείτε, πού θέλω να καταλήξω.
Κι όμως λοιπόν και οι δύο ιστορίες αναφέρονται στο ίδιο πρακτορείο, στον ίδιο εύσωμο εξηντάρη κύριο. Αλλά με τελείως διαφορετικές ψυχολογίες.
Τι σου είναι η ψυχολογία όμως..
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου