έτσι ναι

17 Δεκ 2012

"Εντολή να παραμείνουν επί 24ωρου βάσεως οι Εκκλησίες ανοιχτές για τους άστεγους που κοιμούνται έξω στο κρύο, έδωσε ο Σεβ. Μητροπολίτης Βάρνας κ. Κύριλλος και Τοποτηρητής του Πατριαρχικού Θρόνου.

O Μητροπολίτης Βάρνας ανέφερε ότι, εκτός από την δυνατότητα να κοιμηθούν οι άστεγοι στις Εκκλησίες, θα φορέσουν ζεστά ρούχα, θα φάνε ζεστό φαγητό και θα σκεπαστούν με κουβέρτες". 

Έτσι ναι. Έτσι να υπάρχουν εκκλησίες, να υπάρχει και θρησκεία και χριστιανισμός και όλα. Δεν διαφωνώ καθόλου. Έτσι μάλιστα. Γιατί εγώ που περνάω έξω από τους ναούς του θεούλη της αγάπης εδώ στην Ελλάδα, βλέπω πάντα να κοιμούνται στα σκαλοπάτια άνθρωποι κουρελιασμένοι. Να κοιμούνται έξω από τις κλειστές πύλες ενός μέρους δήθεν αλληλεγγύης, ζεστασιάς και ανοιχτής αγκαλιάς.


(πηγή)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου