Ήμουν μόνος. Μία από τις καθημερινές μου κρύες βόλτες. Περπατάω μόνος μου με μουσική στα αυτιά και είναι κάτι που απολαμβάνω όσο λίγα πράγματα. Θα ήθελα και παρέα. Ναι, τις μισές φορές τουλάχιστον θα ήθελα και παρέα. Αλλά σπάνια βρίσκω κάποιον πρόθυμο. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι δεν αγαπάνε το περπάτημα. Και με κοιτάνε και σαν τρελό αν τούς πω ότι έκανα με τα πόδια μία μεσαία απόσταση, της τάξεως των 3-4 χιλιομέτρων. Και αν τύχει κάποιος και έρθει μαζί μου σε κάποια βόλτα, θα μού το κοπανάει μια ζωή και θα το διαλαλεί στους τριγύρω σαν να τον βασάνισα. Ας είναι.
Παλιά είχα μια κοπέλα που περπατούσαμε μαζί τα Χριστούγεννα. Και βλέπαμε μαζί το καράβι στην πλατεία και τα λαμπιόνια στην παραλία. Φέτος κάνω βόλτες μόνος, ανάμεσα σε ζευγάρια και οικογένειες που κατηφορίζουν την Ερμού. Νιώθω μοναξιά τέτοιες μέρες. Ας είναι. Καλά Χριστούγεννα, εαυτέ μου, και όπως είπαμε: θα κάνεις για τους άλλους όσα θα έκαναν κι εκείνοι για σένα.
2 σχόλια:
τόσο άσχημη η μοναξιά..
μακάρι να την αφανίζαμε
από αυτό τον κόσμο..
πολύ όμορφη φωτογραφία,
μου αρέσουν οι αντιθέσεις-μου θυμίζουν τη ζωή =)
καλό σου βράδυ.
"Ήταν τα χρόνια μας πληγές
σε κουρασμένες φτέρνες
φώνές που αντήχησαν νεκρές
μεσα σε άδειες στέρνες
δίχως να τους αποκριθεί
η ηχώ έστω μιας απάτης
κάτι σαράβαλες καρδιές
στο τσίρκο της αγάπης."
Δημοσίευση σχολίου