Και λίγο πριν φύγει αυτός ο χρόνος, ας σκεφτούμε όμορφα πράγματα. Πράγματα που θα μάς κάνουν να ξαναπιστέψουμε στην ανθρωπότητα, θα γαληνέψουν οι καρδιές μας και θα δούμε με ελπίδα το 13 να έρχεται. Λίγα αγγλικά να ξέρεις και να έχεις λίγο χρόνο να διαβάσεις τις λεζάντες κάτω από τις φωτογραφίες.
Πάτησε εδώ.
Πάτησε εδώ.
3 σχόλια:
πραγματικά συγκινήθηκα..
είμαστε παράξενα πλάσματα.
μπορούμε να δώσουμε χαρά τόσο γρήγορα όσο μπορούμε να την πάρουμε πίσω.
σε ευχαριστούμε πολύ για αυτη την ανάρτηση...όλο βλέπω άσχημα γεγονόντα,μόνο αυτα προβάλουνε απο τα ΜΜΕ για να μας καταθλιψουν και να μας κάνουν να μη πιστέυουμε σε τίποτα...ευχαριστώ πολύ γιατι με συγκίνησε.Θα το βάλω στο facebook μου άμα δεν σε πειράζει...
Χαίρομαι που σάς άρεσε. Γιατί να με πειράζει αν την κάνεις share; Ίσα-ίσα ;) Κι εγώ αλλού την βρήκα την ανάρτηση εξ' άλλου. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σάς εύχομαι. Ευχαριστώ!
Δημοσίευση σχολίου